Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Καλωσόρισμα

Καλως ήλθατε στο νέο μου blog!

Σκοπός του είναι η ενημέρωση συναδέλφων και μη από το χώρο του IT για διάφορα θέματα που πέφτουν στην αντίληψή μου. Τα διάφορα θέματα μπορούν να είναι είτε τεχνολογικά, είτε κοινωνικά, πάντα με μια σχέση με το χώρο μας.
Πολλοί που έχουν μια καλή σχέση με την ενημέρωση, πιθανόν να βρούν τα θέματά μου παλαιά ή και "χιλιοδιαβασμένα", αλλά δεν έχω σκοπό να αντικαταστήσω τα κλασσικά μέσα ενημέρωσης.
Όπως και να έχει, θα προσπαθήσω να ενημερώσω για λύσεις σε προβλήματα που με έχουν απασχολήσει κατά καιρούς και που για μένα ήταν επαρκείς.
Να συμπληρώσω ότι οποιοδήποτε feedback είναι καλοδεχούμενο, άλλωστε βασικός στόχος του blog μου είναι η μεταξύ μας επικοινωνία για να βοηθηθούμε όλοι σε αυτό που αγαπάμε και ξενυχτάμε (ναι ξέρετε τι εννοώ... ακόμα να περάσει τα updates? τώρα βρήκε να σκάσει ο δίσκος? ποιός έχει τσιμπήσει worm και μπαίνουμε σε spam list?)

Με εκτίμηση,

Πέτρος Αντάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου